Гостьова лекція Вікторії Ляльченко
Маркетинг – філософія бізнесу, що робить його успішним, упізнаваним, визначальним. Але маркетинг лише надає інструменти, втілює ж їх людина, її розум, її хист, її здатність відчувати ринок, розуміти споживачів, їхні потреби й бажання. Бо ж, як кажуть, на підприємствах виробляють товари, а в магазинах продають задоволення. Як це працює? – основна теза і напрямок сьогоднішньої розмови на надзвичайно інформативній, сучасній і пізнавальній лекції «Інтернет-маркетинг у видавничому бізнесі», яку провела для майбутніх журналістів, редакторів, видавців фахівчиня з 10-літнім стажем Вікторія Ляльченко. «Усе починається зі стратегії. Це – дороговказ, промінь світла, який веде до поставленої мети», – дуже конструктивно розпочала пані Вікторія,
і далі так захопливо розвернула свою розмову, що, здавалося, і студенти, й викладачі поступово ставали розробниками «комунікаційної ідеї», шукали «основний інсайт», створювали «візуальний стиль», добирали слова та сенси «Tone-of-voice» та ще багато цікавого дізнавалися про специфіку роботи спеціаліста Digital marketing.
Дякуємо пані Вікторії за змістовний виклад матеріалу, за конкретні відповіді на запитання і загалом за дружнє спілкування.
Кафедра журналістики