Практику студентів 4 курсу розпочато
11 листопада 2024 року на факультеті української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка розпочалася виробнича педагогічна практика студентів 4 курсу освітнього ступеня «бакалавр» денної форми навчання спеціальностей 014 «Середня освіта (Українська мова і література)», 035 «Філологія (Українська мова і література)». Завідувач кафедри методики викладання української мови та літератури Світлана Василівна Котляренко наголосила, що виробнича педагогічна практика є одним із головних етапів підготовки майбутніх вчителів, бо саме під час її проходження студенти доповнюють та поглиблюють необхідні практичні навички та уміння, що стануть основою майбутньої професійної діяльності.
Акцентовано увагу на розвитку здатності працювати в умовах дистанційного та змішаного навчання та професійній адаптації до нових викликів в освітньому середовищі. Також було чітко окреслено мету та основні завдання практики, її порядок та зміст, форми та методи контролю.
Важливим завданням практики є ознайомлення студентів із особливостями навчального процесу в закладах загальної середньої освіти, навчально-методичної документації, а також розширення та поглиблення знань з фахових і психолого-педагогічних дисциплін. Майбутні вчителі-словесники збагачують досвід використання сучасних методик, інноваційних форм і методів навчання, елементів різноманітних освітніх технологій; вчаться працювати з учнівськими та педагогічними колективами, застосовувати дослідницький підхід до навчально-виховної діяльності. Крім того, практика покращує формування у студентів глибокої поваги та стійкого інтересу до професії вчителя, стимулює прагнення до вдосконалення власних педагогічних здібностей, що стане запорукою їхнього професійного становлення та особистісного зростання.
Доценти кафедри методики викладання української мови та літератури Балаховська Юлія Михайлівна та Строганова Ганна Миколаївна побажали студентам знайти свій унікальний стиль викладання, який стане відображенням їхніх особистісних цінностей та методичних переконань.