Шеф-редакторка видання "Бабель" Катерина Каберник про медіа

«Будь-який рух у бік якісного медіа – це крок до зменшення трафіку. Журналістика не має емоційно обслуговувати людей, а лише висвітлювати факти», – розповіла Катерина Каберник, шеф-редакторка видання "Бабель". У березні 2022 року Інститут масової інформації рекомендував "Бабель" як медіа, якому можна довіряти. Видання не лише потрапило до «білого списку» медіа, а й досі залишається там, тішачи читачів якістю своєї роботи. Під час дискусії  Катерина поділилася власним досвідом у створенні медіа. Вона наголосила на тому, як важливо дотримуватися інформаційної гігієни. Перевірка інформації є необхідною, особливо в епоху нових платформ. Проте, на думку Катерини, вирішальним є не лише сам ресурс, а й якість контенту.

Найбільша кількість лайків – зовсім не показник. А заголовок, як наголошує спікерка, має не викликати емоцію, а містити достатньо перевірених фактів для чіткого й однозначного сприйняття.

Дякуємо MIL-House - Медіа та інформаційна грамотність для молоді в Україні  та Фундації Суспільність за організацію важливих розмов про реальний досвід цікавих людей!

Авторка: Наталя Телух, студентка 104 ВС

Редакторка: Альона Полякова, студентка 407 ВС

Фото: організатори події

484956156 976379547966680 6069516627037389416 n484945319 976379501300018 7396636799421605373 n484485660 976379581300010 1183221826316027315 n