Вечір критичного мислення з Юлією Вагановою

«Коли медіа популяризують музей, то це, безумовно, є важливим кроком у поширенні інформації. Проте я б хотіла вийти на новий рівень, де сам музей стане своєрідним медіа-ресурсом. Йдеться не просто про наявність усіх можливих соцмереж, а про здатність формувати думку та донести повідомлення так, щоб їхня сила впливу була на рівні з іншими ресурсами, які ми щодня споживаємо». Такою думкою 18 березня в межах вечорів критичного мислення поділилася запрошена гостя – Юлія Ваганова, директорка Національного музею мистецтв імені Богдана та Варвари ХаненківУ контексті розмови було піднято питання національної ідентичності. Музей – це місце розвитку, колекції якого прагнуть утримати увагу відвідувачів якомога довше.

 На превеликий жаль, це може стати інструментом пропаганди, від якої варто себе убезпечити. "Ніколи не втрачати пильність", – таку пораду дала Юлія слухачам. У військовий час музеї стикаються з багатьма проблемами. Керуючись бажанням захистити експонати, працівники ставлять питання: що ми можемо показати? Місія осучаснення – це те, що наразі є актуальним. "Робити гарно, інтерактивно та цікаво – це задача з зірочкою, але це те, до чого ми маємо йти, аби бути конкурентоспроможними та пропонувати молоді достойні місця для проведення часу", – зазначила директорка.

Дякуємо за організацію події та фото Фундація Суспільність MIL-House - Медіа та інформаційна грамотність для молоді в Україні.

Авторка: Наталія Телух, студентка 104 ВС групи

484853009 978395641098404 8139092532237744679 n486169521 978395607765074 8288600616063896264 n