Перелік навчальних дисциплін
Освітньо-кваліфікаційний рівень – „магістр”
1.1.Розподіл часу за видами і формами діяльності студентів подано у таблиці А.
Таблиця А.
Види і форми діяльності
|
Тривалість
|
Загальний термін навчання
|
51 тиждень
|
Теоретичне навчання, включаючи науково-дослідну роботу студентів
|
1350 год. / 37,5 кр.
|
Практика
|
324 год. / 9 кр.
|
Екзаменаційні сесії
|
6 тижнів
|
Державна атестація
|
4 тижні
|
Канікули
|
11 тижнів
|
1.2. Освітньо-професійна програма передбачає такі цикли підготовки:
- гуманітарної і соціально-економічної та природничо-математичної;
- професіної та практичної (професійно-орієнтованої).
1.3. Розподіл часу теоретичного навчання подано у таблиці Б.
Таблиця Б.
Назви циклів
|
Мінімальна кількість навчальних годин/кредитів
|
Всього годин/кредитів для освітньої програми
|
1350 год. / 37,5
|
Нормативна частина програми
|
936 / 26
|
Варіативна частина програми
|
72 /2
|
Дисципліни, які встановлює навчальний заклад
|
162 / 4,5
|
Дисципліни за вибором студентів
|
36 / 1
|
Цикл професійно-орієнтованої гуманітарної і соціально-економічної підготовки
|
126 / 3,5
|
Цикл природничо-наукової професійної та практичної підготовки
|
810 / 22,5
|
1.4. Педагогічна практика майбутніх магістрів орієнтована на застосування та закріплення фахових знань з української мови та літератури в практичній діяльності.
Педагогічна практика проводиться в загальноосвітніх навчальних закладах, зокрема в старшій школі, а також у школах нового типу (гімназіях, ліцеях і коледжах), частина яких впроваджує поглиблене вивчення української мови та літератури.
Студенти – майбутні магістри проходять також асистентську практику у ВНЗ під керівництвом доцентів і професорів, які керують їхніми науковими дослідженнями.
Перелік навчальних дисциплін за циклами підготовки магістра
Таблиця Г.
Назви циклів і навчальних дисциплін
|
Мінімальна кількість навчальних годин/кредитів
|
Всього годин/кредитів для освоєння програми
|
|
Нормативна частина програми
|
938 / 26
|
Варіативна частина програми
|
72 /2
|
Дисципліни, які встановлює навчальний заклад
|
162 / 4,5
|
Дисципліни за вибором студентів
|
36 / 1
|
Цикл гуманітарної і соціально-економічної підготовки
|
|
Нормативна частина циклу
|
|
Риторика
|
36 / 1
|
Варіативна (вибіркова) частина циклу
|
|
Дисципліни за вибором студентів
|
|
Економіка вищої школи
|
36 / 1
|
Цикл природничо-наукової професійної та практичної підготовки
|
|
Нормативна частина циклу
|
|
Професійно-педагогічна підготовка
|
|
Охорона праці в галузі
|
18 / 0,5
|
Загальне мовознавство
|
54 / 1,5
|
Теорія літератури
|
54 / 1,5
|
Історія української літературної мови
|
72 / 12
|
Текст як об’єкт лінгвістичного дослідження
|
36 / 1
|
Теоретичні питання граматики української мови
|
72 / 2
|
Українська література кінця ХХ ст.
|
72 / 2
|
Зарубіжна література кінця ХХ ст.
|
54 / 1,5
|
Системна організація української мови
|
36 / 1
|
Методи системного аналізу мовних одиниць
|
36 / 1
|
Варіативна (вибіркова) частина циклу
|
|
Взаємодія літератури і фольклору
|
36 / 1
|
Література як художня система
|
36 / 1
|
Педагогіка вищої школи
|
36 / 1
|
Психологія вищої школи
|
36 / 1
|
Організація управління навчальним процесом у вищому навчальному закладі
|
36 / 1
|
Методика викладання філологічних дисциплін у вищій школі
|
54 / 1,5
|
Дисципліни, які встановлює навчальний заклад
|
162 / 4,5
|
Дисципліни за вибором студентів
|
36 / 1
|
ДЕРЖАВНА АТЕСТАЦІЯ СТУДЕНТА
1. Підсумкова державна атестація проводиться у вигляді комплексного державного іспиту, який охоплює нормативний зміст підготовки фахівця з української мови, української літератури і методики навчання української мови та української літератури. Мета державного іспиту полягає у з’ясуванні рівня підготовленості професійних завдань, передбачених відповідними стандартами вищої освіти, а також до продовження освіти на вищому кваліфікаційному рівні.
2. Державний іспит проводиться як комплексна перевірка теоретичних умінь студентів-випускників з дисциплін, передбачених відповідним стандартом.
3. Порядок проведення і програму кваліфікаційного державного іспиту визначає вищий навчальний заклад на засадах нормативних і методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України та стандарту вищої освіти.