Навчально-методичний семінар «Мовно-літературна освіта в Новій українській школі»
12 вересня 2019 кафедрою методики викладання української мови та літератури проведено навчально-методичний семінар «Мовно-літературна освіта в Новій українській школі» для студентів 1 курсу ступеня магістра та 4 курсу ступеня бакалавра факультету української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка. Тема семінару є надзвичайно важливою та актуальною, оскільки у сучасному українському суспільстві модернізація української школи відбувається досить стрімко, хоча й непросто, бо доводиться відмовлятися від традиційних стереотипів, розробляти нові принципи шкільної освіти, по-новому формувати її зміст. Нова українська школа поставила перед українським суспільством доволі непросте завдання: сформувати освітній простір, що відповідає викликам 21століття. Забезпечити реалізацію принципу «життя – як навчання упродовж життя» можливо через мовно-літературну освіту, яку учні повинні здобути у школі.
Зокрема, обговорили такі питання:
- Новий Державний стандарт України.
- Проблеми та критерії оцінювання.
- Особливості проведення уроків української мови та літератури в сучасній школі.
В обговоренні актуальних питань із зазначеної проблематики взяли активну участь: кандидат філологічних наук, доцент, завідувач кафедри методики викладання української мови та літератури Котляренко Світлана Василівна, яка власне розпочала обговорення про особливості нової української школи; кандидат педагогічних наук, доцент Романенко Юлія Олександрівна; кандидат педагогічних наук, доцентСтроганова Ганна Миколаївна; кандидат педагогічних наук, старший викладач Балаховська Юлія Михайлівна, старший викладач Гребницька Наталія Михайлівна.
Надзвичайно цікаво поділились своїм досвідомвчителі української мови та літератури:Соколович Ірина Григорівна (спеціалізованої школи №200 імені Василя Стуса), Чучук Ірина Юріївна (Печерської гімназії №75), заступник директора з навчально-виховної роботи Петрук Оксана Володимирівна (спеціалізованої школи №73). Розповідали про навчальний двосторонній процес між вчителем і учнем у сучасній школі, давали поради майбутнім вчителям, надихали студентів на подальшу вчительську діяльність.