Секційне засідання кафедри методики викладання української мови та літератури

10 квітня 2025 року на кафедрі методики викладання української мови та літератури відбулося секційне засідання щорічної звітно-наукової конференції студентів «Освіта і наука – 2025». Було виголошено 12 наукових доповідей, тематика яких стосувалася впровадження новаторських підходів до організації освітнього процесу, використання цифрових технологій, розвитку мовленнєвої компетентності учнів та формування їхніх творчих здібностей. Особливу зацікавленість у присутніх викликали доповіді, пов’язані з використанням сучасних освітніх технологій. Малоног Марія (ІІІ ЗВСО) презентувала ґрунтовне дослідження «Методика створення та модифікація електронних освітніх ресурсів для вивчення української мови в закладах загальної середньої освіти»,

Кузьміна Ольга (302СОУ) поділилася напрацюваннями щодо моніторингу якості знань учнів з української мови засобами тестування, Ільницька Каріна (301 СОУ) запропонувала прогресивні підходи до використання нових інформаційних технологій на уроках літератури тощо.

Доповідачі не лише висвітлили теоретичні засади впровадження цифрових інновацій, але й продемонстрували авторські розробки електронних ресурсів та методичні рекомендації щодо їх практичного використання.

Під час обговорення усіх доповідей розгорнулася жвава дискусія щодо перспектив розвитку методики викладання української мови та літератури в умовах реформування освіти. Студенти продемонстрували вміння аргументувати власну позицію, критично оцінювати наявні підходи та пропонувати конструктивні рішення актуальних методичних проблем.

Секційне засідання підтвердило важливість залучення студентів до наукової діяльності як невід’ємної складової формування професійної компетентності майбутніх учителів-словесників. Представлені доповіді засвідчили готовність молодих науковців до інноваційної педагогічної діяльності та їхнє прагнення вдосконалювати методику навчання української мови та літератури.

Кафедра методики викладання української мови та літератури

222методикааааметодикааааа