Підсумки виробничої педагогічної практики студентів-магістрів спеціальності 014 Середня освіта (Українська мова і література)
Підсумки виробничої педагогічної практики студентів-магістрів денної форми навчання спеціальності 014 Середня освіта (Українська мова і література). Згідно з навчальним планом факультету української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка проведено 4-тижневу виробничу практику студентів денної форми 2 курсу освітнього ступеня «магістр» спеціальності 014 Середня освіта (Українська мова і література) з 16 жовтня по 12 листопада 2023 року. Усі студенти два тижні працювали за розкладом вчителя зарубіжної літератури, а наступні два – за спеціалізацією, тобто викладали англійську мову, історію, а дехто набував практичні навички на робочому місці шкільного психолога.
За весь період практики була виконана значна за обсягом навчальна, виховна, психолого-педагогічна, аналітична, дослідницька та методична робота, яка проводилась відповідно до освітніх програм. На самостійно розроблених уроках зарубіжної літератури, англійської мови та історії студенти використовували різні форми традиційних, інтерактивних та проєктних робіт, що сприяли розвитку активної інтелектуальної та творчої діяльності учнів. Практиканти-психологи проводили діагностувальну роботу з учнями та корекційні заняття з дітьми з особливими освітніми потребами.
Основними результатами проходження практики стало вдосконалення студентами професійних умінь і навичок, які потрібні для вчителя-словесника в загальноосвітніх навчальних закладах та є запорукою відмінних знань наступних поколінь. За результатами практики студенти продемонстрували знання на високому та достатньому рівні.
Підсумки виробничої педагогічної практики студентів-магістрів заочної форми навчання спеціальності 014 Середня освіта (Українська мова і література). Виробнича педагогічна практика проходила відповідно до навчального плану факультету української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка з 30 жовтня по 26 листопада 2023 року.
Під час практики студенти отримали цілісне уявлення про педагогічну діяльність в рамках освітнього закладу, провели педагогічні спостереження за діяльністю вчителів-словесників та учнівським колективом, ознайомились із системою навчально-виховної роботи, оволоділи методикою викладання уроків різних типів з англійської мови та зарубіжної літератури з урахуванням програмних вимог та на основі календарно-тематичного планування. Студенти, які працювали на місці шкільного психолога, приділили увагу обробці та аналізу результатів проведених інноваційних психодіагностичних методик на усіх ланках школи: початковій, середній та старшій.
Виробнича педагогічна практика дозволила наскрізно побачити, що навчання – це безперервний процес, у якому теорія та практика мають іти пліч-о-пліч, а професійний вчитель є фундаментальною опорою будь-якої освітньої системи. Усі студенти пройшли практику успішно та продемонстрували хороший рівень здобутих знань.
Кафедра методики викладання української мови і літератури