Згідно з навчальним планом факультету української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка проведено 2-тижневу пропедевтичну та навчальну педагогічну практику студентів денної форми 3 курсу спеціальностей 014 Середня освіта (Українська мова і література) та 035 Філологія (Українська мова та література) з 4 березня по 17 березня 2024 року. Базами для проходження практики було обрано такі навчальні заклади міста Києва: Печерська гімназія №75, Київська гімназія №154, Спеціалізована школа СЗШ №200 імені Василя Стуса, Спеціалізована школа №155. Упродовж двох тижнів зі студентами-практикантами працювали досвідчені вчителі-словесники. 

10 березня першокурсники нашого факультету відвідали Національний музей Тараса Шевченка, зокрема побували на показі мультимедійного шоу «Імерсивний світ Тараса Шевченка» і мали змогу зануритися в мистецький світ автора з ефектом присутності в ньому. Сучасні цифрові технології «оживили» полотна, із яких пильним поглядом позирав на глядача сам автор із різних автопортретів, його неперевершена Катерина, циганка-ворожка, дівчина з собакою та інші. У динаміці постали краєвиди Києва, церкви, портрети, відтворюючи спадок Тараса Шевченка в контексті сучасності. Насправді магічне шоу варте уваги і фахівця, і пересічного українця, бо широкий спектр творчості митця цікаво відтворюється за допомогою інноваційних технологій імерсивної виставки.

7 березня відбулася гостьова лекція співзасновниці SMM-агенції «Wishdo», консультантки в галузі створення особистих брендів Дар’єю Андрєєвою. Зустріч модерувала Ірина Камінська. Говорили про важливість історії у передачі інформації; роль головного героя в історії; як формат сторітелінгу застосовують у рекламі; основні прийоми сторітелігу для особистого бренду. Під час лекції побачили наочні приклади, як сторітелінг використовують для передачі власної історії, у друкованій та відеорекламах. Після лекції студенти та викладачі поставили запитання спікерці. Більшість відзначили легку та доступну подачу матеріалу, цікаву презентацію з прикладами та порадами, що допомагають краще опанувати тему. Дякуємо за цікаву та корисну зустріч.

Маркетинг – філософія бізнесу, що робить його успішним, упізнаваним, визначальним. Але маркетинг лише надає інструменти, втілює ж їх людина, її розум, її хист, її здатність відчувати ринок, розуміти споживачів, їхні потреби й бажання.  Бо ж, як кажуть, на підприємствах виробляють товари, а в магазинах продають задоволення. Як це працює? – основна теза і напрямок сьогоднішньої розмови на   надзвичайно інформативній, сучасній і пізнавальній лекції «Інтернет-маркетинг у видавничому бізнесі», яку провела для майбутніх журналістів, редакторів, видавців фахівчиня з 10-літнім стажем Вікторія Ляльченко. «Усе починається зі стратегії. Це – дороговказ, промінь світла, який веде до поставленої мети», – дуже конструктивно розпочала пані Вікторія,

Сумна звістка надійшла сьогодні із Житомирщини. 24 лютого 2024 року, захищаючи територіальну цілісність нашої Батьківщини, на Куп'янському напрямку героїчно загинув випускник 2014 року факультету української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка УДУ імені Михайла Драгоманова Володимир Петренко. Пам'ятаємо його як чесного, чуйного й сумлінного студента, залюбленого в книги, доброго товариша, кваліфікованого фахівця. Володимир працював редактором, бібліотекарем, був волонтером і музикантом. Співчуття родині, друзям, колегам і всім, хто знав Володимира. Світла пам'ять! Шана і подяка! Честь! Слава Героям України!

22 лютого відбулася гостьова лекція з Оксаною Аккерман – засновницею PR BURO ACKERMANN та телеграм-каналу MAGIC & PR, однією з найкращих PR-фахівців країни. Говорили про особливості роботи з клієнтами; стратегічні й тактичні аспекти побудови піар-кампаній; взаємодію піарників та журналістів; архетипи, прив’язка до яких допомагає просувати бренди; важливість розуміння цільової авдиторії та конкурентного середовища у справі побудови певного бренду; яскраві приклади взаємодії соціуму, влади, комерційних структур у справі просування брендів, коли PR як зв’язки з громадськістю стає однаково корисним і для бізнесу, і для пересічних громадян.

21 лютого, у Міжнародний день рідної мови, викладачі та студенти нашого факультету доєдналися до філологічної онлайнової студії «Твоя мова – твоя перемога», організованої Київським обласним територіальним відділенням Малої академії наук України. На публічному заході були присутні старшокласники – юні дослідники української мови, літератури та культури, кримськотатарської та інших слов’янських мов, а також їхні наукові керівники – науковці з різних регіонів України. Факультет української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка УДУ імені Михайла Драгоманова представляли