Зустріч із головною редакторкою видання "Українська правда" Севгіль Мусаєвою
Серія вечорів критичного мислення від "Фундація Суспільність" триває. Цього разу до студентів завітала головна редакторка видання "Українська правда" Севгіль Мусаєва. Студенти «Медійної школи» факультету української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка відвідали зустріч та охоче поділилися своїми враженнями. Під час заходу обговорили низку важливих питань. Зокрема, зосередилися на тому, що має насторожувати читача в новинах, які він споживає. Також порушили питання популярності соціальних мереж як головного джерела інформації для молоді. Пропонуємо вашій увазі флеш-інтерв'ю із Севгіль Мусаєвою. Чому соціальні мережі залишаються найпопулярнішим джерелом інформації для молоді?
🖋️ Які наслідки може мати така довіра?
«Маємо загрозливу тенденцію впливу Telegram-каналів, які для багатьох українців стають основним джерелом новин. Проте анонімні джерела становлять одну з головних загроз для критичного мислення. Водночас, коли трапляються серйозні події, люди все ж повертаються до якісних медіа. Наприклад, у перші дні повномасштабного вторгнення на «Українській правді» ми зафіксували понад 7 мільйонів унікальних читачів», — зазначила Севгіль Мусаєва.
🖋️ Чи бачите ви загрозу в тому, що межі між блогером і журналістом розмиваються?
«Сьогодні будь-який блогер може записати інтерв’ю, і це вже вважають журналістикою. Для нас, журналістів, це створює певні труднощі, адже виникає потреба захищати власні цінності, принципи та професійні стандарти. Проте ми повинні зосередитися на тому, щоб робити свою роботу якісно та створювати контент, який буде важливий для нашої аудиторії».
🖋️ Якою ви бачите журналістику після війни? Чи можливе відродження телебачення та розквіт журналістики?
«Тенденція використання Telegram поступово знижуватиметься, як це вже сталося з іншими соціальними мережами. Зараз він становить значний інтерес, але з часом, коли потреба в ньому зменшиться, люди почнуть відписуватися та користуватися цими каналами рідше. Що стосується телебачення, то його роль також зменшуватиметься».
🖋️ Як ви ставитеся до того, що YouTube- та Telegram-канали привертають увагу аудиторії крикливими заголовками? Чи є у вас певна політика щодо цього?
«Ми дотримуємося своїх принципів і правил. У наших заголовках ви ніколи не побачите слів: “Шок”, “Терміново!”, “Увага!”, “Скандал”. Раніше ми інколи використовували великі літери, проте згодом відмовилися від цього підходу»
Щиро дякуємо Фундації Суспільності за можливість відвідувати ці зустрічі. Це безцінний досвід, який ми високо цінуємо, і з нетерпінням чекаємо кожного наступного вечора критичного мислення.
Текст Олександри Бабак, студентки 104ВС групи