Про штучний інтелект, медіаосвіту, цифрову безпеку: робота секції кафедри журналістики
23 травня 2024 на кафедрі журналістики відбулося секційне засідання звітно-наукової конференції «Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету». Викладачі обговорили нові методики подачі матеріалів, програми, що допомагають зробити дистанційне викладання інтерактивним і цікавим, питання цифрової безпеки. Безумовно, топовою темою, яка викликала жваве обговорення, стала дискусія щодо можливості використання штучного інтелекту в медіа, в навчанні та й у багатьох інших галузях. Зосередилися на рекомендаціях Міністерства цифрової трансформації і радимо обов’язково ознайомлювати з ними студентів (http://surl.li/twldh).
Загалом на засіданні були заслухані такі доповіді: «Переклади українською за кордоном: стан і перспективи» (Тетяна Білорусцева), «Інтерактивність у викладанні журналістики: актуальні освітні сервіси і програми» (Софія Денисюк), «Сучасні медіа для дітей в Україні» (Оксана Дубецька), «Роль подкаста в сучасній журналістиці» (Надія Зінченко), «Редактор новин на телебаченні: професійні виклики під час війни» (Ірина Камінська), «Комунікативна ефективність аналітичних документів у медіа» (Олександра Марків), «Організація проєктно-орієнтованого навчання при викладанні дисциплін редакторсько-видавничого циклу» (Олена Харитоненко), «Медіаграмотність: цифрова безпека» (Ангеліна Хоменко).
P.S. Якраз під час засідання ми дізналися, що окупанти влучили в одну з найбільших друкарень України і Європи – Харківський «Фактор-друк». Співчуття колегам. Ми щохвилини пам’ятаємо, на тлі яких подій працюємо і що тільки завдяки нашим воїнам маємо змогу жити, досліджувати, навчати студентів.