Розклад для студентів 2 курсу заочної форми навчання освітнього ступеня магістр
Розклад занять студентів 2 курсу заочної форми навчання освітнього ступеня магістр факультету з 09.11 – 23.11.2020 р. (дистанційно)
Наказ ректора про продовження карантину
НАКАЗ РЕКТОРА № 317 ВІД 27 ЖОВТНЯ 2020 РОКУ «ПРО ПРОДОВЖЕННЯ ДІЇ КАРАНТИНУ В НПУ ІМЕНІ М.П. ДРАГОМАНОВА ДО 31 ГРУДНЯ 2020 РОКУ» тут
Кандидатка на посаду голови Студентського парламенту факультету
Денисюк Софія
Факультет української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка, 4 курс, освітня програма - українська мова і література, зарубіжна література та літературне редагування.
Привіт, студенте! Ми вже встигли з тобою добряче начудити за період першої каденції, але це ще не все! Ніякий карантин нам не стане на заваді, і ми втілимо всі проєкти в реальність (читай програму).
Розклад для студентів 3 курсу заочної форми навчання
Розклад занять студентів 3 курсу заочної форми навчання факультету з 02.11 – 21.11.2020 р. (дистанційно)
3 курс спеціальності Журналістика (Видавнича справа та редагування)
Кандидатка на посаду голови гуртожитку №2
Леонова Олена
Факультет української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка, 4 курс, освітня програма - українська мова і література, зарубіжна література та літературне редагування.
Вітання усім! Найголовнішою моєю метою на цьому посту була і є безпека мешканців гуртожитку. І вже рік пліч-о-пліч ми турбуємося про комфорт і безпеку . Тому хочу продовжити свою справу й надалі робити все можливе для того, щоб у нашому гуртожитку було затишно, спокійно та зручно.
Розклад для студентів 2 курсу заочної форми навчання
Розклад занять студентів 2 курсу заочної форми навчанняз 02.11 – 16.11.2020 р. (дистанційно)
2 курс спеціальності Журналістика (Видавнича справа та редагування)
Дводенний семінар зі Спілкою української молоді в Україні
Малишки знову СУМували!
Цього разу знову відправилися в Пущу Водицю на дводенний семінар від наших друзів – Спілки української молоді в Україні, присвячений діяльності у соцмережах, рекламі та піару, смм-маркетингу та контент-мейкерству. Спочатку отримували теоретичні знання, а потім використовували їх на практиці. Були завдання в групах: аналізували соцмережі (власні та інших організацій), вигадували досконалого сумівця, грали, дискутували.