24 квітня 2024 р. відбулася Всеукраїнська студентська науково-практична онлайн-конференція «Інтернет-журналістика та новітні технології в сучасних медіа» у Вінницькому державному педагогічному університеті імені Михайла Коцюбинського. Дякуємо університету, кафедрі журналістики, реклами та зв’язків з громадськістю, завідувачу кафедри Віталію Гандзюку за запрошення взяти участь у конференції, як і за підтримання традиції проведення Всеукраїнської студентської конференції, а відтак – гуртування молоді навколо наукових медіазнавчих студій. Студенти і викладачі мали змогу обговорити актуальні проблеми журналістики.
12 квітня 2024 відбувся І етап олімпіади для студентів спеціальності 061 «Журналістика». Випробувати свої знання і вміння наважилися 24 студенти. Учасники виконали тестові завдання і написали есе на одну з тем: “Помилки подання новинної інформації в телеграм-каналах”, “Сильний заголовок у медіа. У чому його сила?”, “Як, на ваш погляд, можна зробити подачу новинної інформації унікальною?”, “Репутація автора в читацькому середовищі як капітал для видавництва”. Із задоволенням оголошуємо переможців: перше місце – Юлія Грицюк, друге місце – Анастасія Пельцер, третє місце – Дар’я Сєрікова. Відзначаємо результати Вероніки Діденко, Наталії Дрозд, Дар’ї Каюмової, Юлії Кебець, Івана Кушніра, Поліни Піценко, Владислава Ткачука.
Знову про досягнення наших активісток! Голова студентського парламенту факультету української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка Маргарита Самойлюк у тривалому змаганні виборола І місце у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт з української мови, літератури з методиками їх викладання. Тема дослідження – «Мотиви і чинники зміни мовної свідомості й поведінки українців в умовах повномасштабного вторгнення російської федерації в Україну: досвід учасників проєкту «Єдині» (науковий керівник – Гаврилюк Оксана Романівна, доцент кафедри української мови). Голова студентського самоврядування гуртожитку нашого факультету Єлизавета Кобилянська здобула почесне ІІІ місце в цьому ж конкурсі.
10 квітня відбулося засідання секції «Культура української мови» звітно-наукової конференції студентів та аспірантів «Освіта і наука - 2024». На секції з доповідями та повідомленнями виступили 28 здобувачів 1-го курсу першого освітнього рівня різних факультетів. Цікавою та змістовною була доповідь здобувачки 1-го курсу першого освітнього рівня факультету української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка Ярмак Софії «Називання осіб в офіційно-діловому спілкуванні». Доповідачка наголосила на загальних іменниках, що вживаємо для називання осіб, і звернення до них - пан, пані, добродій. Змістовні міркування виголосила у виступі Чала Лілія, здобувачка 1-го курсу першого освітнього рівня.
10 квітня відбулося секційне засідання «Стилістика української мови» звітно-наукової конференції студентів та аспірантів «Освіта і наука – 2024». Учасники представили доповіді з актуальних проблем сучасної лінгвостилістики. Безумовно, публічне висвітлення результатів науково-дослідницької діяльності студентів сприятиме реалізації взаємозв’язку і наступності форм та методів фахової підготовки студентів, поглибленню предметних знань і їх використанню у процесі самостійної діяльності, формуванню в студентів науково-методологічного світогляду. Усі доповіді були змістовними, відзначалися оригінальністю і елементами новизни. Учасники секційного засідання висвітлювали теми про особливості редагування текстів політичної реклами,
У межах конференції «Освіта і наука – 2024» 10 квітня було проведено секційне засідання кафедри української мови. Конференція присвячена широкому колу питань сучасного мовознавства, свідченням чого є різноманітні доповіді, вміщені в програмі конференції. Метою секційного засідання було узагальнення досвіду наукових досліджень у сфері лінгвістики, а також сприяння їх практичній реалізації. Під час виступів учасники конференції представили результати наукового й науково-практичного осмислення природи української мови в контексті глобалізаційних суспільних процесів і явищ крізь призму націєорієнтованості української мови. Учасники демонстрували компетентності з оперативного подання й осмислення теоретичних законів мови, цифровізації, самоосвіти, дискутування.